MatildaTh

Banken

Publicerad 2011-11-17 18:23:45 i Allmänt

Jag skulle till banken och sätta in pengar. Då säger banktanten: Tyvärr, vi hanterar inte kontanter.

Nähä? Vad är detta? Det är jobbigt nog de ggr man kommer till en minilivs som inte tar kort och nu ska inte banken hantera sedlar längre? Hallå? Ska inte telefonisterna sluta hantera telefoner också? Eller varför inte sätta upp en lapp på vårdcentralen där det står; Tyvärr vi hanterar inte patienter.

Vem ska ta hand om pengar om inte banken!? Jag blir galen. Detta gjorde min dag ännu jobbigare.

Kommentarer

Postat av: Mattias

Publicerad 2011-11-17 20:56:51

Jag håller med dig älskling. Men ibland är det nog så att vanliga döda inte ska förstå allt som händer.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela