MatildaTh

Bilder

Publicerad 2011-11-16 21:29:03 i Allmänt

Jag har försökt ladda upp bilder hela dagen här, men det vill inte fungera. Rasmus är piggare men hostar fortfarande som en tok. Stackarn.

Ni med barn, jag tycker det verkar som alla barn använder napp, men mina barn vill inte alls ha napp. Rasmus vägrade och Ronja vill helst inte heller. Det resulterar i att jag blir en levande napp. Jag vill gärna amma, när hon är hungrig. Men jag vill inte amma till tröst, till sömns och vareviga gång vi kommer in i en främmande miljö för trygghet. Jag har nu ammat mig igenom två utvecklingssamtal på skolan. Så ni som har ungar med napp, hur gör ni?

Over and out.

Kommentarer

Postat av: hanna

Publicerad 2011-11-17 12:54:53

Ja du...på mina barn har det liksom bara funkat direkt...det är ju så knepigt att vissa inte alls vill. Hmm har tyvärr inga råd i detta. Nova tog inte napp ett par veckor (vet inte varför) vid 5 månaders ålder ungefär o det va grymt jobbigt så vet hur du känner!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela