MatildaTh

Blogg-appen

Publicerad 2011-11-15 09:38:35 i Allmänt

Vad mycket smidigare det är att uppdatera bloggen i Iphonen via appen. Men idag har Rasmus studiedag och är hemma från skolan, han skulle fått vara hemma vilket fall eftersom han är sjuk, och när han är hemma så vill han gärna använda min telefon så nu fick jag sätta mig här vid datorn istället.

 Datorn känns ganska överflödig, jag använder den i stort sett aldrig för allt kan ju göras via telefonen.

Rasmus är som sagt sjuk, men mkt piggare idag. Så i morgon tror jag att han kan gå till skolan.

Seeeegt att vara inlåsta hela dagen, jag hade tänkt åka till Ikea mm. Det får vi hoppa över med en sjuklig.

Dessutom är det en epedemi med RS-Virus nu så då kan man knappast åka till sådana ställen med Ronja vilket fall.

Vi fick ta varsitt barn inatt, Rasmus sov inte mkt pga hosta. Ronja sov också oroligt men minst sov Mattias med sina 20 minuter innan det var dags att åka till jobbet. Stackars honom.

Om 35 år ungefär är vi pensionärer, då ska vi sova! (och åka båt :P)

Kommentarer

Postat av: Mattias

Publicerad 2011-11-15 20:41:22

Det blir fint det. Mycket båt och mycket sova.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela