MatildaTh

Sova

Publicerad 2011-11-02 21:35:33 i Allmänt

Har ni några tips på hur man vänjer bebisar att sova i sina egna sängar? Det är svårt att få Ronja att somna på kvällarna, bäst funkar det om hon får somna i vagnen på kvällspromenaden. Men det är ju inte alla väder man vill promenera i på kvällarna.
För övrigt är jag ganska trött på att ha barn i min säng vilket är det enda som fungerar förutom vagnen.
Jag minns inte hur jag gjorde med Rasmus, men jag vet att han sov i sin säng från start.

Har ni några tips så dela gärna med er.

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2011-11-03 07:43:36

Oliwer var också grinig på kvällarna när han va liten. Men vi var alltid nog med att han skulle sova i sin säng. Så sen när han var omkring 3 månader så började vi vänja honom vid att somna själv. Visst var han ledsen stundtals men det gäller abra att inte ge upp. Och även skapa kvällsrutiner så de vet att det är läggdax snart. Hoppas det löser sig för er! Lycka till!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela