MatildaTh

Feber och skrikig Ronja

Publicerad 2011-10-25 15:58:25 i Allmänt

Rasmus har varit i skolan idag och cyklat hem själv även idag (första gången igår). Skönt att vi bara har gång/cykelväg till skolan, annars får de inte cykla förrän i 4:an. Ronja var vaken inatt, till slut fick jag klä på oss och ge oss i väg i kylan mitt i natten. Suck. Jag trodde att detta skulle göra att hon skulle sova mkt idag, men hon har mest skrikit. Undra vad som besvärar henne. På måndag ska vi ta bort skenan, på onsdag är det dags för ultraljud av höften. Hoppas hoppas att hon slipper skenan och att allt är bra. Jag har feber och sitter mest och väntar på att Mattias ska komma hem och styra upp hemmet och ta över skriket. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela