MatildaTh

Orka

Publicerad 2012-02-20 12:52:34 i Allmänt

Ögoninflammation, öroninflammation, hosta, feber och förkylning. Allt på samma gång! Blä!

Rasmus är något bättre, så om natten blir lugn så får han gå till skolan i morgon. Jag ska åka till Apoteket snart och hämta ut kåvepenin, så kanske jag blir piggare snart. Detta är hemskt. Framförallt för att man inte kan vila.

Jag mår liksom bara sämre och sämre.

Huset ser ut som kriget, men jag orkar inte ta tag i det, och man blir definitivt inte piggare av sitta här och se kaoset. Ronja är pigg förutom att hon åkt på ögoninflammationen.

I all den sjuka har vi snart spenderat 1500:- på medicin på en vecka. Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela