MatildaTh

Sjuka

Publicerad 2012-02-18 16:26:58 i Allmänt

Seeegt. Ögoninflammation, halsont och hosta from hell. Blä, inget roligt alls. Det verkar inte som det blir bättre heller, jag mår sämre idag än igår. Rasmus mår hyffsat så länge han sitter still,( ni som känner honom vet att han inte riktigt gillar att sitta still) så fort han rör sig börjar han hosta tills han spyr. :( Stackarn.

Nu har jag tänt upp ljus i hela huset och väntar på att mannen i mitt liv ska komma hem så ska vi äta pizza. För min del blir det som alltid Ciao-Ciao. Det är helt klart den godaste pizzan. Kebabsås i burk bredvid är också ett måste.

Jag vill skicka en särskild hälsning till en av mina närmsta, du vet vem du är - Det kommer ordna sig, även om det är jobbigt nu så blir det bättre. Jag finns alltid här för er!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela