MatildaTh

Ryggskott, svartmögel och snö.

Publicerad 2012-01-22 21:51:19 i Allmänt

Igår när jag skulle resa mig från soffan så small det till i ryggen. AJ! Så kunde jag plötsligt inte göra något utan smärta. Usch. Idag är det något bättre, men är sjukt stel i nacken och axlarna. Det känns som om att man inte riktigt har tid med detta just nu.

Sen har vi ju då svartmögel i garaget. Säljarna måste ha vetat om detta men skitit i att tala om det. I besiktningsprotokollet står det att taket bör ses över av fackman, så då har de alltså garderat sig mot detta. Så nu har Mattias slitit ut halva taket med isolering och skit. Detta har vi verkligen inte heller tid med. Eller råd.

SNÖ! Det är ju iaf trevligt, även om vi inte har hunnit vara ute något speciellt. Eller jo, R & M var ute och skottade i morse och hade snöbollskrig. Det slutade med att ett grannbarn hoppade in och hjälpte Rasmus så det var de två mot Mattias. :)

Nu är det egentligen läggdags för länge sen om man ska orka med våra nätter, men jag vill ju gärna prata en stund med min underbare man.
Tänk vad rik jag är ändå, trots brist på pengar. Jag har två underbara barn och en man som jag älskar som älskar mig tillbaks. Det kommer inte i närheten av alla rikedomar i hela världen.

Over and out.

Kommentarer

Postat av: Mattias

Publicerad 2012-01-22 22:23:29

Det är sant älskling. Taket och allt annat som har med pengar att göra lägger vi åt sidan. Det finns inga pengar i världen som kan göra mig så lycklig som du/ni. Du rockar min värld älskling. Så länge som vi har varandra så skiter jag i om hela huset rasar. Jag älskar dig. <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela