MatildaTh

Bloggappen

Publicerad 2012-06-27 20:24:43 i Allmänt

Fungerar fortfarande inte. Riktigt surt. Men, jag hade inte hunnit blogga något särskilt ändå nu för tiden. Mina dagar består av att passa en viiiiiild bebis, en vild 8åring (han har visserligen varit hos sin pappa ett par dagar nu, men kommer hem ikväll.) och se till att utfodra dem. Det är det som hinns med. På kvällen får Mattias ta över så jag får plugga. Det är ett väldigt tempo känner jag, och även han såklart.
 
De säger att man oftast får ett barn av varje, alltså ett vildare och ett lugnare. Varför jag fick två vildingar har jag ingen aning om, MEN det gör mig inget. Jag är glad över att de har starka viljor och vet vart de vill i livet. Även om det stundtals kan vara ganska krävande.
 
Ikväll ska jag äta ostkaka med grädde, jordgubbssylt och jordgubbar. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela