MatildaTh

Vad är kärlek?

Publicerad 2012-06-01 09:42:47 i Bröllop

Jag skulle kunna använda Mattias som symbol för vad kärlek är, men för er som inte känner honom så kan jag beskriva honom såhär:

Han är omtänksam, genomsnäll och har ett hjärta av guld. Han hjälper mig och stöttar mig när jag är orolig eller bekymrad, mina problem blir våra problem som vi löser tillsammans. Han får mig att skratta, han har fått mig övertygad om att han tycker att jag är vackrast i hela världen.
Han låter mig sova när jag är trött, han lyssnar på mitt eviga tjat.
Han skriker aldrig på mig, han älskar att krama mig och sova nära. Han saknar mig när jag inte är hemma.

Framförallt så älskar han mig, respekterar mig och får mig att tro på mig själv, på ett sätt jag aldrig gjort förut.
Jag vet att jag aldrig är ensam, i något jag gör, han finns alltid där.

(Att han är snygg och låååång och har underbart vackra ögon, är ett stort + såklart :p)

Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela