MatildaTh

Kärlek

Publicerad 2012-03-19 14:59:31 i Allmänt

Jag skulle vilja fly vardagen ett tag. Ta min familj och bara åka iväg. Eller tänk vad underbart att få åka iväg en helg med bara min Mattias. Vi har alldeles för lite tid ihop. Eller ingen alls rättare sagt. Det är ju så det är med småbarn, men det är ändå tråkigt.

Eftersom jag hade Rasmus när vi träffades så har vi aldrig haft den där tiden då man bara stänger in sig och myser, som nyförälskade gör. Det gör iofs inget, vi är som nyförälskade fortfarande, kanske för att vi har så lite tid ihop så vi inte hinner "tröttna". Vi går liksom här hemma samtidigt och saknar varandra på kvällarna, fast vi är i samma hus. Vi hinner liksom inte umgås på tu man hand, så vi längtar efter varandra hela tiden.
Det är fortfarande så att det pirrar i magen och ibland när han tar min hand så hoppar hjärtat högt.

Kommentarer

Postat av: Mattias

Publicerad 2012-03-21 19:38:18

Yes min sköna. Du tog precis orden ur munnen på mig. Jag skulle så gärna åka iväg med dig älskling. Bara du och jag. Det är konstigt att man kan sakna någon så mycket när man bor ihop. Visst är det så att vi inte har haft mycket egentid med varandra någon gång. Men vi har ju i alla fall varandra. Det är det viktigaste. Det är ju en underbar känsla att gå runt på dagarna och bara bli mer kär för varje dag som går. Vi får hoppas att vi någon gång hittar lite extra tid och kan spendera den med varandra. Bara du och jag älskling. Det är vi båda värda. Jag älskar dig. Puss

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela