MatildaTh

Bil

Publicerad 2012-05-07 13:48:35 i Allmänt

Bilen är klar! Äntligen. Det är tur att det finns hjälpsamma bilmekaniker som fixar bilar till bra priser. 9m bromsrör är bytta och lite annan fix. Det var lyxigt värre att han åkte och besiktigade den åt oss också. Så nu är det bara att köra. :) Pappa kommer och hämtar mig sen så jag kan åka och hämta bilen.

Så nu ska jag boka in två titta-hus-träffar, Hanna och Martina (www.pleppen.blogg.se) har köpt hus. Hanna i Bankeryd och Martina i Kaxholmen. Nice :)

Ronja bits med sina två sylvassa tänder, AJ! Ytterligare ett skäl att sluta amma fort. Men det vill inte hon. :/

Nu ska jag ta tag i matlagningen. Hej hopp!

Kommentarer

Postat av: Martina

Publicerad 2012-05-07 17:36:23

Ni är såå välkomna!! Bara att höra av sig!! Kom snart:0) pussd

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela