MatildaTh

Long time..

Publicerad 2012-05-15 18:42:37 i Allmänt

Nu var det några dagar sen jag uppdaterade igen. Här har vi fullt upp som vanligt, dock så gjorde vi ett försök till att avsluta amningen. Jag ammade senast i lördags eftermiddag och Ronja har efter det enbart ätit gröt, puréer och frukt. Hon ratar fortfarande allt vad ersättning och välling heter vilket resulterat i att hon endast druckit vatten och hon blev gräsligt förstoppad stackarn. Nu har vi iaf fått bukt på förstoppningen och idag var jag mer eller mindre tvungen att amma. Hon var så ynklig, vägrade mat och dryck när magen gjorde ont. Så nu får vi fortsätta med gröt och puréer, lirka med ersättningen samtidigt som jag ammar ca 2ggr/dag. Suck, jag som vek tvätt igår och såg fram emot att lägga undan amningsbhn för gott.

Idag har jag och Rasmus haft lite gympa i trädgården. Jag upptäckte att jag orkar mer än jag tror/vill och att jag faktiskt kan stå på huvud fortfarande ;)

Återkommer senare. Tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela