MatildaTh

Sittvagn

Publicerad 2012-05-21 07:39:43 i Allmänt

Jag vet att man inte ska ha barnen framåt i vagnen förrän de är 1 år. Nu är jag dock fundersam. Ronja gillar inte att åka vagn, förutom när hon är trött. Är hon inte trött så tar det inte många minuter innan hon börjar skrika. Hon fortsätter till man tar upp henne.

Igår satte jag henne i Rasmus gamla sittvagn som är framåtvänd, vi gick lite på trädgården och till lekparken och tillbaka. Hon skrek inte en gång. Men jag är lite kluven, det är ju inte bra med alla intryck säger de, och jag tror ju på det. Man kanske kan ta sulkyn till och från skolan, det är korta promenader utan trafik.

Aja, jag får fundera vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela