MatildaTh

Middag, bröllopsplanering och migrän.

Publicerad 2012-10-27 15:42:44 i Bröllop

Igårkväll drabbades jag av en migränattack utan dess like. Det kändes som om huvudet skulle explodera, jag knöt en halsduk runt huvudet för att hålla i hop det. Helt sjukt. Efter en halvtimmes kräkningar och tre timmars sömn mådde jag äntligen bättre. Men kunde inte jobba såklart. Men inatt ska jag jobba.

Vi har varit och provsmakat bröllopstårtan, mmmm så gott. Jag skickar med en bild på en tårta vi har hämtat inspiration ifrån. Den kommer inte se ut precis så, men den kommer inte vara helt olik heller.

Idag ska vi på middag hos Mattias föräldrar, vi och mina föräldrar. Detta gör att jag inte hinner vila innan nattjobbet, men det får gå ändå. Det blir ju en timma extra inatt med.

För övrigt blir jag en aning irriterad på människor som tycker att det är okej att tacka ja till vårt bröllop för att sedan tacka nej en månad innan. Hyfs någon?

Om ni vill ha fina, goda och personliga tårtor så kika in här: www.annicake.se Så småningom kommer även våran tårta upp på bild där. :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-11-04 10:25:23

Dålig stil att inte kunna bestämma sig på den långa svarstiden

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela