MatildaTh

Det här med lösnaglar...

Publicerad 2013-01-03 05:13:49 i Allmänt

Jag trodde att anledningen till att jag inte hade förstått tjusningen med det hela var för att jag aldrig hade provat. Nu har jag provat och kommit fram till följande:

* Det är obekvämt
* Man blir klumpig
* Man får ont när man fastnar med naglarna på diverse ställen
* Det är ohygieniskt,
* Fåfängt,
* och dyrt

Att man inte ens kan ta bort dem på egen hand utan att plågas! Och vilka fula naglar man får efteråt, de är hur sköra som helst och går av hela tiden. Jag kan inte ens dra upp gylfen utan att mina naglar går av. Nix, detta var då inget för mig, det får de fåfänga flickorna ägna sig åt.

Hejjjj

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela