MatildaTh

Jobb, plugg och vab

Publicerad 2013-01-29 05:16:07 i Allmänt

Tandvärken är borta och jag känner mig som en ny människa. Just nu sitter jag i soffan på jobbet och har skrivit klart nästan hela skrivuppgift 2 i historia. Det här med att plugga heltid, jobba mer tid än min tjänst är och ha småbarn samtidigt är en aning mycket faktiskt.

Jag tyckte att det var en jättebra idé att gå upp 15% i tid. Det känns sådär idag kan jag känna. Men, i morgon bitti ska jag ringa på ett jobb jag har sökt. Där blir det inte att jobba mindre, men en nystart känns toppen. Nu är det två av mina kollegor på natten som försvinner, jag känner ännu mer sug då att komma härifrån.

Ronja är sjuk så Mattias är hemma med henne. Den lilla skruttan är hemma ofta, hoppas det vänder snart.

Nu är jag trött! Hoppas de sista två timmarna går fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela