MatildaTh

Tankar

Publicerad 2013-01-11 10:59:02 i Allmänt

Jag har massa tankar, åsikter och idéer som jag gärna vill dela med mig av här. Men, jag hinner aldrig sitta vid datorn och skriva via appen funkar ju om man skriver korta meningslösa inlägg.

Jag orkar liksom inte debattera för min sak genom att trycka på mobilen.

Så här kommer lite vardag istället. Rasmus har halsfluss, vi är hemma idag. Igår köpte vi bord och stolar till Ronja, Rasmus skruvade ihop det, la på en duk, en lampa och satte Ronjas största vov-vov på plats. Det blev så mysigt så.

Hon blev överlycklig när hon kom hem. Nu vill hon att vi sitter vid hennes bord och läser bok, hela dagarna helst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela