MatildaTh

Ögonmottagningen

Publicerad 2013-03-05 20:21:00 i Allmänt

Idag var vi på ögonmottagningen, Rasmus och jag. Där fick han godkänt så han slipper korrigera synen. Bra det. Vi fick besök av Sara en sväng efter det, trevligt. Hon och Ronja läste bok och Ronja lärde sig snabbt vad Sara heter :)

Nu hemma efter en sväng på a6. Lägga barn nu då. Och kramas med min man. Jag är så glad över att vi lyckats få sådan harmoni i våran relation, vi bara älskar varandra. Vi tjafsar inte, vi bråkar inte och vi uppskattar varandras sällskap. Jag tror att det blir så när man har träffat rätt, helt enkelt.

 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-03-06 22:18:52

Tjafs betyder iofs inte att man inte har träffat den rätta. ;) Tvärtom kan det vara nyttigt att rensa luften ibland.
Och så sägs det att de man litar på och älskar bråkar man med för man vet att de älskar dig även när du är som jobbigast.

Svar: Nja, jag håller inte med. Rensa luften är bra ja, men man kan prata med varandra utan att tjafsa för att göra det. Det är klart att vi är oense om saker, men vi är överens om att vi inte behöver bråka för att lösa dem.. Däremot så är jag nog ganska krävande att leva med ibland, så jag kan nog vara "jobbig" utan att vi bråkar.
Matilda

Postat av: mirjami

Publicerad 2013-03-06 22:21:38

INTE meningen att vara anonym :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela