MatildaTh

Tankar

Publicerad 2013-03-03 20:04:11 i Allmänt

Det är många tankar som snurrar just nu. Det har varit en hektisk period de senaste månaderna, och när jag har sådana perioder så funderar jag ännu mer. Det är väl då alla negativa saker som man kan förändra kommer upp till ytan. Jag funderar på våra rutiner hemma, eller snarare bristen på rutiner. Vad man kan göra för att underlätta nu när dygnet har alldeles för få timmar. Jag funderar på vad och när jag ska prioritera bort saker. Jag funderar på energitjuvar och om och hur jag ska göra mig av med dem smidigast.

Jag funderar, funderar och funderar. Analyserar, grubblar och tänker.

I teorin kommer jag fram till massa bra lösningar, hoppas de håller i praktiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela