MatildaTh

Bihåleinflammation

Publicerad 2013-09-23 17:15:21 i Allmänt

Min sprängande huvudvärk visade sig vara bihåleinflammation. Det gör ONT! Inte visste jag att man kunde få sådan smärta av det. Så nu blir det att knapra kåvepenin x6/dag, rinexin två gånger om dagen och några sprut nasonex. Så om en vecka är jag frisk! Gött.
 
Mattias har börjat jobba halvtid, våra hyresgäster har flyttat in och jag har endast en helg kvar att jobba, på väldigt länge. Sen blir det dagtid och heltid för första gången för mig i kommunen. Att det ska behöva ta 11 år innan man får tag i en heltidstjänst! Jag längtar till jag byter jobb. Min chef sa att hon önskar att hon var undersköterska igen för hon hade gärna varit med bland de första fem att starta upp Hemteam. Vi kommer ägna oss åt utbildningar, studiebesök och lära-känna-dagar de första två veckorna. Det blir nog jättebra. =)
 
Rasmus kämpar på i skolan och Ronja dominerar på dagis. Nu är det snart mat här hemma, det blir fläskkotletter med sambal oelek och potatis. Smidigt, köttet och såsen sköter sig självt i ugnen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela