MatildaTh

Hoppas!

Publicerad 2013-09-02 17:50:16 i Allmänt

Jag är en av tio som har chans på fyra tjänster på ett jobb som jag har sökt. (Från början var det ett par hundra) Detta är ett jobb som jag verkligen vill ha. Så, nu håller vi alla tummar och tår vi har!

Annars knallar det på här hemma. Mattias ska opereras på torsdag, jag hoppas han repar sig fort. Rasmus har just gjort första läxan i tredje klass och Ronja fyller två år om femton dagar.

Hon önskar sig kläder, böcker och köksleksaker :)

Det känns som vi har haft otur ett tag nu så jag hoppas att det vänder och att jag får tjänsten! Heltid och dagtid. Guld värt för min familj och jag får väl helt enkelt lära mig att gå upp tidigt varje dag.

Huuuah.

På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela