MatildaTh

Mina nerver!

Publicerad 2012-12-01 13:55:54 i Bröllop

Har jag verkligen nerver för det här? Att stå i centrum en hel dag, med all fokus på oss? Jag som hatar att stå i centrum! Huuuuah. Jag längtar som bara den, men det känns som om att nerverna sitter utanför kroppen och att jag typ skulle bryta ihop totalt om jag stöter på ett minsta lilla problem till.

Det är underbart att jag ska bli fru, det har varit roligt att planera men det tar sjukt mycket tid och energi. Det snurrar liksom runt i hjärnan så jag kan inte ens sova. Det är jag väldigt bra på annars. De ggr jag lyckas somna drömmar jag bara otäcka mardrömmar om antingen bröllopet eller annat.

Snart kommer Johanna hit och intervjuar oss inför bröllopet, det är hon och Mange som gör festprogrammen. Sen kommer Emeli hit och hjälper mig färga håret och så ska vi ha lägga lite ansiktsmask och sådär. Och äta tacos.

I morgon har jag tre (!) matteprov. Lycka till liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela