MatildaTh

Bröllopsplanering

Publicerad 2012-03-13 19:24:54 i Bröllop

  • Vi har:
  • Bokat kyrka
  • Valt ut en bra präst
  • Bokat festlokal
  • Skrivit inbjudningslista
  • Fixat inbjudningskorten
  • Valt ut tärnor och bestmen
  • Kollat catering
  • Valt utseende på tårtan
  • Vi ska även hämta ut förlovningsringarna på torsdag, myyyyys <3


Så vi är alltså i full gång, även om vi har massor kvar. Det mesta kan man ju inte bestämma innan man vet hur många som faktiskt kommer, men jag längtar och vill helst ha allt gjort typ igår. ;)

Ni som tror er veta att ni är bjudna får gärna underlätta mitt arbete med att skicka eran adress till mig på facebook eller på [email protected]


Idag var det dags för 6månaderskontroll på BVC. 7710g och 68,5 cm är Ronja nu. Växer så det knakar. Bortsett från lite svamp så blev hon klart godkänd. :) (och arg när hon fick vaccinet.)

Eftersom hon sover så lite som hon gör på dagarna så blir hon oftast trött tidigt. Idag somnade hon 18.00. Men en halvtimmas och en 15-minutersvila på hela dagen är lite i underkant när man är ett halvår gammal. Undra om man kan påverka det där på något sätt?

Rasmus somnar nog snart han med, han la sig precis och Mattias läser för honom.
Jag ser fram emot mitt program klockan 21.00.

Hejjjjjjjjjjjjjjööööööööööö



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela