MatildaTh

Sömn

Publicerad 2012-03-14 19:00:48 i Allmänt

Jag skulle vilja sova. En endaste natt räcker, bara jag får samla lite krafter. Ronja sover väldigt dåligt, eller hon ammar i stort sett hela nätterna. Hon tar inte flaskan så det är väl bara att gilla läget. Hon äter så mycket på natten så hon står sig på det nästan hela dagen. Jag försöker peta i henne lite gröt och lite puréer, men det är svårt.

Rasmus har alltid haft störd sömn och sover aldrig hela nätter. Vi har nästan nått bristningsgränsen här hemma.

Skaffa barnvakt nattetid är det inte tal om än på minst ett halvår, hon är ju för liten. Halva tiden kvar, bara att stå ut antar jag.

Kommentarer

Postat av: din finska

Publicerad 2012-03-15 16:13:55

Jo det är klart att ni kan lämna henne till en trygg vuxen så småningom. Har hört att finnar ska vara väldigt snälla, trygga och lugna?... ;)

Om några månader kanske ni vågar lämna henne över natten som sagt, jag väntar med öppna armar. Gör inget om vi får sitta uppe hela natten och öva på att somna om, bara mysigt <3



Vad jag ville ha sagt var att sen när vi bor nära och sen när ni VÅGAR och VILL lämna henne, så är hon välkommen hem till oss <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela