MatildaTh

Föräldrarmöte, scouter och utvecklingssamtal

Publicerad 2012-10-18 23:55:35 i

Allt sker oftast på samma dag. Jag har ju varit på bemanningen idag också och fått information. Jag börjar mina 15% där 1 november. Det ska bli jätteroligt.

Jag var på utvecklingssamtal med Rasmus, han kämpar på bra i skolan. Det är kämpigt för honom med läsningen, men egentligen är det mest motivationen som saknas. Så det fortsätter vi jobba med.

Sen var det föräldrarmöte på Ronjas fsk medan Rasmus var på scouterna. Det var rätt mysigt ändå, det känns bättre nu när hon gått ett tag och vi har lärt känna personalen bättre.

Jag hörde en jätterolig nyhet idag, men det är en hemlis fortfarande. ;)

Skolan går sådär, jag har noll motivation, men fick ändå ett C på det senaste som jag lämnade in, så jag är nöjd. Värre känns det inför nästa vecka då jag ska hålla ett tal på engelska för min lärare. Meeeen, jag har varit med om värre saker än så.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela