MatildaTh

Jobb och planer för framtiden

Publicerad 2012-10-17 01:20:41 i Allmänt

Nu sitter jag på jobbet och längtar hem. Det är så skönt att vi efter tre år tillsammans fortfarande längtar efter varandra, även om vi bara är på jobbet några timmar så saknar vi varandra.

Jag trivs på mitt jobb, men inte mer än att det är okej för jag vill ju göra annat med mitt liv. Jag läser upp min högskolebehörighet nu, och när den är klar så är det socionomprogrammet nästa. Sen finns det ju en djungel av olika jobb man kan ha som socionom, men jag vet vad jag vill göra. Jag kommer säkert få ta en del andra jobb till en början för att få erfarenhet, men sen så. :)

Det är viktigt att ha mål i livet, realistiska då. Delmål och slutmål. Jag har bara ett par delmål kvar innan jag nåt slutmålet vad det gäller karriär.
Jag tycker det är skönt att veta vart jag vill i livet, äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela