MatildaTh

Betygssamtal

Publicerad 2013-04-18 03:30:58 i

Nu är jag på jobbet. Jag varvar jobbandet med pluggandet. Sprängande huvudvärk har jag också. Men, jag har ungefär en timmes skrivande kvar, sen är jag klar med första uppgiften. Det är samhällskunskap jag håller på med. Mycket med samhällskunskap är intressant. Men FN och dess huvudorgan, internationella domstolar och folkrätt är föga intressant klockan tre på natten.

I morgon är det dags för betygssamtal i Naturkunskap. Klockan två redan, jag kommer vara helt mör i huvudet men jag hoppas att jag får ett godkänt iaf. Läraren är stenhård och jag är oförberedd, så vi får se.

Nu ska jag inta soffan tio minuter så jag orkar fortsätta med plugget sen. Vissa av frågeställningarna är sjukt luddiga och jag undrar om lärarna själva vet hur de ska besvaras.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela