MatildaTh

MPR-vaccin

Publicerad 2013-04-11 13:28:02 i

Ronja är sjuk sedan nästan två veckor tillbaka. Det började 5 dagar efter hon fått vaccinet. Jag har förstått först nu u efterhand att just MPR-sprutan ofta ger mycket fler och jobbigare biverkningar än övriga sprutor som hon fått.

Det är ju svårt att veta säkert att det beror just på detta, men jag kan inte se vad det annars kan vara. Nu är hon hos farfar eftersom jag ska till doktorn. Farmor och Farfar hade köpt ett Pippitält till henne, hon blev överlycklig.

Jag har varit hemma med henne hela veckan och jag hoppas innerligt att hon piggar på sig nu.

Nu skulle jag ha blivit uppropad för tio minuter sen så nu går jag och säger till.

Hej hopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela