MatildaTh

Soooova!

Publicerad 2013-04-14 05:32:16 i

Min favoritsyssla är att sova. Många tycker att det låter tråkigt, men helt ärligt, hur har man tråkigt när man sover? Man sover ju, man märker inget, missar inget och man blir piggare. Att alla vuxna människor klarar sig på åtta timmars sömn, är lögn. Jag mår som bäst när jag har sovit tolv. Det blir ju sällan numera, men när tillfälle ges, då sover jag. Jag kan somna när som på dygnet, men jag har lättast att somna på dagtid.

Min hatsyssla är att städa. Jag undviker det så mycket jag kan. Och jo, jag gillar att ha det rent och fint, men jag avskyr att städa. När man har barn är det dessutom ogjort arbete, det tar någon timme sen är det lika stökigt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela