MatildaTh

Bemanningen

Publicerad 2013-02-01 09:30:00 i Allmänt

Jag tycker det är roligt att jobba i bemanningen, men det kommunen är stor och hittills har jag varit på olika ställen varje gång. Det känns en aning frustrerande ibland, nya rutiner, ny personal och nya vårdtagare. Och alla dessa namn att lägga på minnet.

I morgon ska jag vara på havsörnen. På söndag är jag obokad än så länge. Om jag inte bokas så ska jag vara på Lunden.

Rasmus är pigg idag, vilket är skönt. Jag ska till tandläkaren - igen. Jag längtar till jag är klar måste jag säga. Huuuua. Dyrt blir det, men skönt att slippa dras med ständig tandvärk.

Nu ska vi äta frukost, Rasmus och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela