MatildaTh

Fullt upp

Publicerad 2013-02-25 22:48:55 i Allmänt

Idag fick jag ställa klockan för att hinna med allt som skulle göras. Plugga, hämta barnen, sen hämtade vi släp, lämnade Ronja hos mamma för att sedan åka och hämta Emeli och fylla släpet för att slänga skräp och köra möbler till hennes nya lya. Efter det var det äntligen dags för middag, lite senare än vanligt eftersom klockan var 20.30 då.

Sen slängde vi barnen i säng, fortsatte med plugget, Mattias somnade bredvid mig på soffan och jag har äntligen skrivit färdigt uppgiften och nu ska jag försöka varva ner och lägga mig själv.

I morgon fortsätter dagen i samma takt, och så ser resten av veckan ut. Huuah.

God natt!

Kommentarer

Postat av: Mamma/Mormor

Publicerad 2013-03-04 20:36:27

Det är så roligt att ha lilla gumman...Hon är helmysig.....<3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela