MatildaTh

Spänning

Publicerad 2013-05-27 15:11:07 i

I morgon senast bör budgivningen vara igång. Mäklaren skulle ta kontakt med alla senast i morgon. Detta är mycket spännande, men just nu innan första budet är lagt så är jag sjukt nervös. Jag skrev på min status igår att jag är nervös, och några trodde att budgivningen var igång, men jag kan lova att jag kommer vara nervös tills det är klart.

Ronja har fått plats på Västra förskolan 2. Det blir nog kanon. Huset är helt nybyggt med skitfina lokaler och en vän som har sin dotter där har gett dem många lovord. Så jag hoppas innerligt att vi blir av med huset fort så vi inte behöver bo kvar - tänk om det inte blir sålt! Herregud vad jag är nervös!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela